Vmax VMX-12 V-boost booster control unit JFK

Yamaha V-max Booster control unit
The V-Boost System black box
Butterfly valve unit
JFK-M0, JFK-MO
JFK-M2


V-Boost is a system that opens butterfly valves in the intake manifold between the 1st and 2nd and between the 3rd and 4th cylinders starting from 5,750 rpm. The valves are opened gradually to match the rising engine speed with a signal provided by the ignition system. The valves are at the full open position at 8,000 rpm. A small black box sends a computed signal to a servo motor that pulls a wire to open the butterfly valves. The V-Boost system adds 10 percent to the top power rating of the base engine.

Image Produit Nom Article- Prix
Frais de recherche 1 - CDI TCI

Cliquez ici pour la formulaire de réparation Test de l'unité d'allumage. Vous payez ce montant si votre appareil a...

€57,50 Inc VAT
€47,52 Ex VAT
Ajouter:
CDI TCI Coûts de Réparation - Révision 1

Cliquez ici pour le formulaire de test/réparation Prix ??de réparation Unité d'allumage (non scellée / en pot) Vour..

€195,00 Inc VAT
€161,16 Ex VAT
Ajouter:
CDI TCI Coûts de Réparation - Révision 2

Cliquez ici pour le formulaire de test/réparation Repair price Ignition unit (sealed / potted CDI, TCI ,brain) Vous payez ce montant si votre.

€250,00 Inc VAT
€206,61 Ex VAT
Ajouter:

Pourquoi choisir Carmo?

    Jusqu'à 3 années garantie

    Fixé tarifs de réparation

    Cause de défaut

    La plupart des produits en stock

    Réparation dans les 3 jours

Encore des questions ?  [plus]