ESR436 - Honda CBR600RR CBR929RR Fireblade CB900F Hornet Aprilia 850 Mana MOSFET Régulateur de tension redresseur

  • Modèle : ESR436 Honda CBR CB Mana regulator
  • Poids de livraison : 1kgs
  • 1 unités en stock
  • SKU: CARR-ESR436-CBR-MOSFET-HONDA
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SH678C-13 / SH689BA, 31600-MEE-872, 31600-MEE-003, 31600-MCZ-D11, 31600-MCJ-641, 31600-MCF-D30, 31600-MCZ-003
MOSFET Régulateur de tension redresseur - ESR436 ElectroSport
3 an de garantie
Plug&Play


Convient entre autres pour :
Aprilia NA 850 Mana Régulateur de tension redresseur 2007 2008 2009 2010 2011
Honda CB900 Hornet
Régulateur de tension redresseur 2002 2003 2004 2005 2006
Honda CB900F Hornet
Régulateur de tension redresseur 2002 2003 2004 2005 2006
Honda CB919 Hornet
Régulateur de tension redresseur 2002 2003 2004 2005 2006
Honda CBR600F4i Régulateur de tension redresseur 2001 2002 2003 2004 2005
Honda CBR600RR Régulateur de tension redresseur 2003 2004 2005 2006
Honda CB900F Hornet Régulateur de tension redresseur 2002 2003 2004 2005 2006 2007
Honda CBR900RE Régulateur de tension redresseur 2001
Honda CBR900RR CBR929RR Fireblade SC44 Régulateur de tension redresseur 2000 2001
Honda CBR600RR Régulateur de tension redresseur 2003 2004 2005 2006


Numéros OEM :
31600-MEE-872 / 31600-MEE-003 / 31600-MCZ-D11 /
31600-MCJ-641 / 31600-MCF-D30 / 31600-MCZ-003


Numéros sur le redresseur du régulateur de tension :
Shindengen
SH678C-13 / SH689BA


Nous fabriquons une large gamme de redresseurs de régulateur pour s'adapter aux motos neuves et plus anciennes.
Nouvelle conception avancée - la plupart de nos redresseurs régulateurs disposent désormais d'un transfert de chaleur métal-céramique très avancé et sont construits à l'aide des équipements les plus récents, ce qui les rend extrêmement robustes et fiables.

Team-Carmo

Digital ignition systems.


Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.

If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.

Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.

Team Carmo.

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